Analisis Strategi Perluasan Merek Men�s Biore
The objevtive of this research is to analyze the success of Men�s Biore brand extension into a new category. The new selected categories are shampoo, hair style or cologne. The determining variables are category similarity, brand reputation, perception of risk whether its choice or consequences an...
Saved in:
Main Authors: | , Yance Somantri, , Dr. Ike Janita Dewi, MBA. |
---|---|
格式: | Theses and Dissertations NonPeerReviewed |
出版: |
[Yogyakarta] : Universitas Gadjah Mada
2013
|
主題: | |
在線閱讀: | https://repository.ugm.ac.id/125684/ http://etd.ugm.ac.id/index.php?mod=penelitian_detail&sub=PenelitianDetail&act=view&typ=html&buku_id=65857 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
機構: | Universitas Gadjah Mada |
相似書籍
-
Pengaruh perluasan merek terhadap citra merek :: Perluasan merek Acer ke kategori Smartphone
由: , PANGARIBUAN, Lisna, et al.
出版: (2009) -
Analisis pengaruh perluasan merek terhadap brand image pada merek Bodrex
由: , ROKHMAN, M. Rifqi, et al.
出版: (2009) -
Analisis pengaruh perluasan merek pada merek asal Batu Baterai ABC
由: , LAELY, Arum Nisfi, et al.
出版: (2007) -
Analisis pengaruh perluasan merek terhadap loyalitas konsumen
由: , PUTRA, Denny Prima, et al.
出版: (2006) -
Analisis perluasan merek pada Shampo Lifebuoy Hydro-Protein
由: , ILDAWATY, Linda, et al.
出版: (2004)